Servis robotické sekačky

sekačky
Servis robotické sekačky

Robotická sekačka je technickým zařízením, které usnadňuje život a pomáhá pečovat o zahradu. Ať už se jedná o standardní robotickou sekačku, nebo její smart variantu ovládanou na dálku chytrým mobilem, potřebuje kvalitní servis, aby mohla sekat trávník stejně kvalitně dlouhá léta. Ideální je koupit si robotickou sekačku u firmy, která vám poradí, jakou sekačku si vybrat, dokáže vám ji nainstalovat na vaši zahradu a zároveň poskytuje také záruční a pozáruční servis, případně další související služby.

Správná instalace je důležitá

Pro bezproblémové fungování robotické sekačky je velmi důležité správně nainstalovat tenké vodící lanko. To vymezí plochy trávníku, které jsou určeny k sekání, ale musí být umístěno do dostatečné hloubky, aby při práci na zahradě nemohlo být poškozeno vertikutátorem, případně jinou technikou. Musí to být zároveň uděláno tak, aby se robotická sekačka dokázala pokaždé vrátit do nabíjecí stanice k dobití baterie. Vodící lanka je třeba umístit dostatečně hluboko.

Pravidelný servis u odborníků

Veškeré záruční servisní prohlídky i opravy nechte výhradně na autorizované firmy, a to i po uplynutí záruční lhůty. Nejlepší volbou je firma, u níž jste robotickou sekačku koupili. S jejími techniky můžete konzultovat i případné dotazy k údržbě, nebo provozu sekačky. A pomohou vám samozřejmě i ve chvíli, kdy se něco porouchá a sekačka potřebuje opravu.

Na podzim je třeba robotickou sekačku vyčistit a uložit do vhodného prostoru na zazimování. Znamená to nejen odstranit zbytky trávy, vyčistit nože a také aktualizovat software sekačky. Ne každý si na takovou údržbu troufne, a ne v každém domě je takový prostor k dispozici. I s tím vám ale může pomoci kvalitní servisní firma nebo prodejce. Na webové stránce smart-zahrady najdete například informace o robotických sekačkách značky GARDENA i o všech poskytovaných servisních službách.

Doporučené články